کاربرد پلمپ-ماشین-حمل یا پلمپ کانتینری

هم تولید و هم حمل و نقل کالاهای تولیدی، مؤلفه های اساسی اقتصاد ایران و رفاه اقتصادی ملت هستند. متأسفانه در سالهای اخیر سرقت کالاها در ترانزیت، اشکال مختلفی به خود گرفته است که خسارات سالانه منتسب به این سرقت ها میلیاردها دلار برآورد می شود. پلمپ ماشین حمل بسیار کاربردی بوده و از دستکاری غیر مجاز جلوگیری می نماید.

محصولات موجود در حمل و نقل، فرصت های قابل توجهی برای دسترسی فراهم می کنند. به عنوان مثال، یک تریلر بدون نظارت، که دارای میلیون ها دلار کالای تمام شده با ارزش بالا باشد، ممکن است طی چند دقیقه به سرقت برود.

پلمپ ایمنی، بهترین راه برای بهبود اقدامات امنیتی

دنیای سریع سرقت محموله و تحول در فنون جدید،  مستلزم آن است كه شركتها برای حفظ امنیت زنجیره تأمین خود، اقدامات سختگیرانه و ایمنی تری در حمل و نقل کالا اتخاذ كنند. شرکتها برای محافظت در برابر سرقت محموله باید کنترل های پیشگیرانه را تهیه کنند.

بهترین راه برای شرکت ها به منظور بهبود اقدامات امنیتی و ایمنی جهت پایان دادن به روند تولید، ذخیره سازی، حمل و نقل، دریافت و ایمن نگه داشتن محموله های خود، یک رویکرد امنیتی بازدارنده از دستکاری و سرقت است که از طریق پلمپ های ایمنی تامین می شود.

پلمپ های امنیتی تنها برای نشان دادن شواهدی از دستکاری و یا به عنوان یک وسیله امنیتی طراحی نشده اند، بلکه یک شاخص بصری دستکاری و همچنین یک عامل بازدارنده از سرقت هستند.

پلمپ های امنیتی در بازار حمل و نقل

معرفی کامل پلمپ کانتینری 02

این پلمپ های امنیتی می توانند به طول ثابت یا قابل تنظیم باشند. پر فروش ترین پلمپ ایمنی در بازار حمل و نقل، پلمپ کانتینری است که فقط و فقط مخصوص درب کانتینر است. برای سایر ماشین های حمل مثل ماشین های سردخانه یا تانکر های حمل، می توان از پلمپ های پلاستیکی یا پلمپ های سیم بکسلی (پلمپ کابلی) استفاده کرد.

قطعا هر شرکت تولیدی و شرکت های دانش بنیان تلاش خیلی زیادی برای ارائه بهترین کیفیت از محصولات خود را در صدر اهداف خود دارند تا بتوانند با بدست آوردن بالاترین میزان رضایت مشتری بیشترین سهم بازار را نصیب خود کنند و با ارائه بهترین ها،پیشتاز صنعت خود باشند و از این طریق حافظ حیثیت برند خود باشند.

به همین منظور برای اطمینان از سلامت و ایمنی محصولاتشان تا رسیدن به مصرف کننده نهایی،پلمپ های ایمنی می تواند نقش ویژه ای در فرآیند بسته بندی و حمل و حفاظت را داشته باشد.

این کار می تواند به مصرف کننده نهایی این اطمینان را بدهد که دقیقا همان کالایی را دریافت کرده اند که با وسواس زیادی نسبت به خرید آن اقدام کرده اند و به تولید کننده هم این اطمینان را می دهد که کالای تولیدی خود را با همان کیفیت و مقدار اولیه به مقصد برساند.

از طرفی شرکت مبدا می تواند از طریق شماره سریالی که روی پلمپ ها درج شده است محصولات خود را تا رسیدن به مقصد ردیابی کند و از طریق چاپ لوگو یا آدرس وبسایت شرکت خود را بیشتر و بهتر معرفی کند.

خرید پلمپ ماشین حمل

یکی از بالاترین دغدغه های صاحبان صنعت جلوگیری از هرگونه سواستفاده و بدنام کردن برندشان است که قطعا برای پیشگیری از این موضوع حاضر هستند هزینه لازم را انجام دهند و با خرید پلمپ امنیتی ، ایمنی حمل کالای خود را تضمین کنند و  با خیالی آسوده تمام وقت و انرژی خود را صرف پیشبرد فرآیندهای دیگر کار کنند.

شرکت پایگان سیل ایرانیان بعنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان پلمپ کانتینری یا پلمپ ماشین حمل در ایران می تواند شما را در این امر مهم و حساس یاری کند و پاسخگوی نیازهای امنیتی شما باشد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1020 میانگین: 4.6]