پلمپ سیمی چرخشی (PS14)

پلمپ چرخشی که با نام های پلمپ سیمی گردشی، پلمپ جغجغه ای، توئیستر و یا گاهاً پلمپ کنتور در بازار شناخته شده است، از جنس پلی کربنات و ABS همراه با سیم استیل فنری هفت رشته می باشد.

ساختار پلمپ چرخشی

بدنه شفاف این پلمپ ها که جذابیت خاصی به آن داده است به شما این امکان را می دهد که مکانیزم داخلی پلمپ را به وضوح ببینید و از چرخش سیم در داخل پلمپ اطمینان کامل حاصل نمایید. قسمت چرخنده پلمپ چرخشی که از جنس ABS می باشد به شما کمک می کند سیم را داخل بدنه پلمپ بچرخانید و عمل پلمپ را کامل کنید. رنگ این پلمپ به انتخاب مصرف کننده تولید می شود که گاهاً جهت ایجاد تمایز برای فرآیند های مختلف در کارخانه یا محل کار شما می تواند نشانگر خوبی باشد.

بدنه شفاف پلمپ دارای دو محفظه و قسمت چرخاننده نیز دارای دو محفظه می باشد که هنگام پلمپ کردن، این محفظه ها باید روبروی هم قرار گیرند و دو سر سیم از داخل این محفظه ها و همزمان از محل انجام پلمپ رد شوند و دستگیره پلمپ چرخانده شود تا سیم به طور کامل در فضای شفاف پلمپ تابیده شود. (جهت چرخیدن باید در جهت عقربه های ساعت باشد). وقتی سیم تا انتها در محفظه پیچیده شد، دستگیره چرخنده شکسته می شود و عمل پلمپ کردن به پایان می رسد.

نوع سیم این پلمپ روکشدار و بدون روکش می باشد. منظور از سیم روکشدار، سیم با روکش نایلونی می باشد که باعث بالا رفتن مقاومت و جلوگیری از زنگ زدگی یا افشان شدن سیم می کند. این سیم با قطر 0.6 میلیمتر و 0.7 میلیمتر قابل ارائه است.

کاربرد های پلمپ چرخشی

چاپی که بر روی این پلمپ ها انجام می شود، حک لیزری است که قابل مخدوش کردن نمی باشد و هرگونه دستکاری روی بدنه پلمپ کاملاً قابل شناسایی است. پلمپ های چرخشی بسیار ظریف و مناسب هستند و برای پلمپ مواردی که فضای بسیار کمی دارند و یا بهتر است پلمپ خیلی خودنمایی نکند، کاربرد زیادی دارد. موارد استفاده از این پلمپ ها بیشتر برای کنتورها، جعبه ها، درام ها، کیس های کامپیوتر، شیر تخلیه و … می باشد.

مقاومت بالای سیم این پلمپ، آن را در دسته پلمپ های با امنیت بالا می گنجاند و برای فک پلمپ نیاز به سیم چین یا قیچی تیز دارید و این پلمپ ها به راحتی و با دست قابل باز شدن نمی باشند.

موارد استفاده از پلمپ های چرخشی

مقایسه پلمپ چرخشی و پلمپ پلاستیکی

این نوع پلمپ در مقایسه با پلمپ پلاستیکی و پلمپ سیم بکسلی، به زمان بیشتری برای پلمپ کردن نیاز دارند که ممکن است این موضوع روی انتخاب این پلمپ در جایی که فرآیند پلمپ کردن باید خیلی سریع و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام پذیرد، تأثیرگذار باشد.

پلمپ  پلاستیکی

پلمپ چرخشی مثل لیبل امنیتی می توانند یکی از بهترین گزینه ها برای پلمپ کردن کیس های کامپیوتر می باشند. چراکه کاملاً روی بدنه کیس جا می گیرند و ضمن شکیل بودن، امنیت لازم را برای کیس تأمین می کنند.

با وجود کوچک بودن محل درج مشخصات، شما امکان چاپ لوگو، نام شرکت و شماره سریال را بر روی پلمپ های چرخشی دارید.

شرکت پایگان سیل ایرانیان تولیدکننده انواع پلمپ چرخشی با بهترین کیفیت می باشد. شما می توانید انواع آن را در رنگ بندی متنوع و قیمت مناسب از ما بخواهید.

 
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 823 میانگین: 5]