پمپ-کابلی-چیست

پلمپ کردن با پلمپ کابلی که بعضاً پلمپ سیم بکسلی هم نامیده می شوند، در شرکت پایگان سیل ایرانیان با بدنه ای از جنس زاماک تولید می گردد.

زاماک چیست؟

پایه اصلی و اساس آلیاژ زاماک روی می باشد. آلیاژ ریختگی روی با نام زاماک یکی از معروف ترین آلیاژهای روی بوده و در 3 گرید زاماک 2، زاماک 3، و زاماک 5 قرار می گیرد.

پلمپ های سیم بکسلی شرکت پایگان سیل ایرانیان با زاماک گرید 3 تولید می شوند و از مقاومت بالایی در برابر ضربه و خوردگی برخوردار می باشند و در برابر حرارت و گرما دارای مقاومت بالایی می باشند که این امر در حمل و نقل مواد مذاب و دارای حرارت بالا حائز اهمیت است.

تمام پلمپ های سیم بکسلی بدنه زاماک دارای روکش رنگ الکترو استاتیک (کوره ای) هستند و به هیچ عنوان دچار رنگ پریدگی و خوردگی نمی شوند و قابل تولید در رنگ های مختلف هستند.

قابل ذکر است نوع دیگر روکش این پلمپ ها می تواند شامل روکش پلاستیک باشد که جنس پلاستیک از مواد ABS ،پلی کربنات و یا حتی پلی پروپیلن مورد استفاده قرار می گیرد
لوگو ، نام و شماره سریال درخواستی شما به روش لیزر روی پلمپ کابلی حک می گردد.

قطر سیم پلمپ های کابلی

قطر سیم پلمپ های کابلی این شرکت 5/1 میلیمتر می باشد که در واقع این قطر سیم برای اکثر مصارف قابل استفاده است. طول سیم پلمپ های سیم بکسلی یا کابلی از پیش تعیین شده نمی باشد و در واقع استاندارد خاصی ندارد و بنا به سفارش مصرف کننده برش داده می شود.

شما می توانید پلمپ های کابلی را با هر طول سیمی که پاسخگوی نیاز شماست از ما بخواهید. انتهای سیم پلمپ های کابلی لحیم شده هستند که این امر موجب راحتی فرآیند پلمپ می گردد و از افشان شدن سیم هنگام پلمپ کردن جلوگیری می کند.
شرکت پایگان سیل ایرانیان توانایی تولید پلمپ های کابلی به هر دو روش پرچ درونی و پرچ بیرونی را دارد.

انواع مصارف پلمپ کابلی

پلمپ کردن با پلمپ کابلی در مصارف متعددی از جمله حمل و نقل تانکر های سوخت، شیرهای تخلیه، کنتورهای آب و برق و گاز، انجام امور بازرسی، درب تریلر و کامیون، کانتینرها، ظروف نمونه برداری و … مورد استفاده قرار می گیرند.

انتخاب نوع پلمپ بنا به نیاز مصرف کننده تعیین می گردد و در واقع در موارد ذکر شده پلمپ های پلاستیکی، چرخشی و گاهاً پلمپ کانتینر نیز قابل استفاده هستند.

ذکر این نکته خالی از لطف نیست که پلمپ های کابلی در رده پلمپ های با امنیت بالا قرار می گیرند و مقاومت بدنه ی بالاتری نسبت به پلمپ های پلاستیکی و چرخشی دارند.
شما می توانید با خرید پلمپ کابلی شرکت پایگان سیل ایرانیان امنیت و کیفیت بالا را با همزمان قیمت مناسب دریافت کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 711 میانگین: 5]