پلمپ پلاستیکی دم موشی (PS5-10-40)

پلمپ دم موشی با بدنه پلاستیکی و تسمه میله ای شکل و مغزی قفل فولادی، یکی از شاهکارهای پلمپ پلاستیکی است؛ چراکه با وجود ظرافت در طراحی و ساخت این پلمپ، تعبیه مغزی قفل فولادی در بدنه پلاستیکی آن که با درپوشی دایره ای شکل کاملاً استتار شده است، آن را در زمرۀ پلمپ های پلاستیکی با امنیت بالا قرار می دهد که بسیار مورد استقبال مصرف کنندگان در صنایع مختلف می باشد.

تسمه بسیار نازک این پلمپ به راحتی از هر محفظه ای عبور کرده و استفاده آن را بسیار ساده می کند. همین طور قفل فلزی داخل آن بسیار ایمن بوده و در کنار قیمت مناسبی که دارد، باعث شده در بسیاری از صنایع از این پلمپ استفاده کنند.

استفاده از پلمپ پلاستیکی دم موشی، یک روش مقرون به صرفه است که می توانید با کمک آن از هر گونه دستکاری کالا و محصولات تان جلوگیری کنید.

مشخصات پلمپ دم موشی

  • اندازه های استاندارد تسمه 25 و 35 سانتی متر
  • امکان تولید در رنگ های متنوع
  • ضخامت استاندارد تسمه 2.5 میلی متر
  • دارای مغزی قفل فولادی در بدنه
  • بدنه از جنس پلی پروپیلن

مقایسه پلمپ دم موشی با پلمپ های تسمه ای

پلمپ دم موشی برخلاف ظاهر ظریفی که دارد، از قدرت کشش لازم برخوردار است و حتی برای استفاده روی ماشین های حمل که ممکن است در معرض دست انداز یا فشار باشد هم کاملاً ایمن و مطمئن است.

پلمپ دم موشی در مقایسه یا پلمپ های تسمه ای که تسمه پهنی دارند، دارای تسمه میله ای شکل به قطر 5/2 میلیمتر می باشد و معمولاً برای پلمپ تانکرهای حمل یا مواردی که محفظۀ آنها قطر کمی دارد و نیاز به پلمپ با تسمه ظریف می باشد، مورد استفاده قرار می گیرد. صنایع داروسازی، صنایع لبنی و شرکت های بازرسی از مصرف کنندگان عمدۀ این پلمپ ها هستند.

پلمپ پلاستیکی دم موشی (PS5-35)

اندازه های پلمپ های دم موشی

پلمپ های دم موشی در دو سایز 25 و 35 سانتیمتر قابل تولید می باشد که البته این عدد تنها سایز تسمه پلمپ است و طول کلی پلمپ (تسمه همراه با پلاک پلمپ) 30 و 40 سانتیمتر می باشد.

پلاک مستطیل شکل این پلمپ امکان چاپ مشخصات با وضوح لازم را فراهم می کند و این امکان را به مصرف کننده می دهد که از طریق شماره سریال های درج شده روی پلاک پلمپ دم موشی از صحت فرآیند کار خود اطمینان حاصل کند. 

پلمپ دم موشی دارای رگال های ده تایی می باشد که این امر موجب تسهیل در فرآیند پلمپ و دسترسی راحت به شماره سریال ها می شود. ما می توانیم این پلمپ ها را در رنگ های مختلف و متنوع تولید کنیم.

ویدیوی یکی از انواع پلمپ دم موشی

دلایل کاربرد زیاد پلمپ پلاستیکی دم موشی در صنایع

  • کیفیت خوب
  • ایمنی بالا
  • قیمن مناسب
  • یکبار مصرف بودن
  • نصب آسان و سریع
  • سهولت استفاده از آن و شناسایی ساده دستکاری 

قیمت و خرید پلمپ دم موشی

قیمت پلمپ دم موشی با توجه به فولادی بودن مغزی قفل آن بسیار مناسب و به صرفه می باشد و در مقایسه با سایر پلمپ های پلاستیکی می تواند علاوه بر ایجاد امنیت بالا به کاهش هزینه های شما نیز کمک کند.

پلمپ پلاستیکی دم موشی (PS5-10-40)

بنابراین اگر به دنبال پلمپی ایمن، ظریف و با قیمت مناسب هستید، پیشنهاد ما به شما پلمپ های دم موشی می باشد. جهت دریافت نمونه پلمپ دم موشی و دریافت اطلاعات بیشتر، کارشناسان فروش شرکت پایگان سیل ایرانیان آمادۀ پاسخگویی به شما می باشند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 805 میانگین: 5]