پلمپ پلاستیکی تسمه ای (PS1-45)

پلمپ تسمه ای که گاهاً پلمپ کمربندی هم نامیده می شود، قوی ترین پلمپ در دسته پلمپ های پلاستیکی است. قوی از لحاظ قدرت کشش، نوع قفل، نوع جوش، درپوش پلمپ و ضخامت آن. پلمپ های تسمه ای نسبت به سایر پلمپ های پلاستیکی بالاترین قدرت کشش را دارند و به همین دلیل از گرماژ مواد بیشتری برخوردار هستند. خار فلزی دو لبه از جنس استیل فنری در داخل بدنه پلمپ امنیت فوق العاده ای به این پلمپ می دهد که امکان دستکاری روی خار را تقریباً به صفر می رساند. خار فلزی داخل بدنه پلمپ کمربندی با یک درپوش پلاستیکی که از طریق جوش التراسونیک به بدنه پلمپ دوخته شده است، استتار می شود. به دلیل نحوه جوش درپوش به بدنه پلمپ، که روشی ایمن و طبق استانداردهای جهانی تولید پلمپ تسمه ای است، هیچ راهی برای نفوذ و دسترسی به خار فلزی پلمپ وجود ندارد و با حرارت دادن یا استفاده از اجسام نوک تیز نمی توان تخلفی روی پلمپ انجام داد. درواقع به خاطر نوع جوش التراسونیک، پلمپ های کمربندی قابل مونتاژ و دمونتاژ مجدد توسط کاربر نخواهد بود.

پلمپ پلاستیکی تسمه ای PS1-25

پلمپ های تسمه ای به دلیل پلاک بزرگ و مستطیل شکلی که دارند فضای قابل توجهی برای درج اطلاعات دارند و وضوح مندرجات روی پلمپ یکی از ویژگی های بارز پلمپ های تسمه ای است.

پلمپ های کمربندی به دلیل قدرت کشش بالا، مناسب ترین گزینه جهت پلمپ گونی، نایلون، کیسه و جامبو بگ محسوب می شوند. چراکه پلمپ این موارد نیاز به این دارد که پلمپ به اندازه کافی کشیده شود و در عین حال پاره نشود.

پلمپ تسمه ای در دو سایز 25 و 40 تولید می شود که در واقع برای سایز کوتاه طول تسمه 25 سانت و طول کلی پلمپ 32 سانت و برای سایز بلند طول تسمه 40 سانت و طول کلی پلمپ 47 سانتی می باشد.

طول پلمپ های پلاستیکی و از جمله پلمپ کمربندی قابل دستکاری نیست و از پیش تعیین شده می باشد، که البته این دو سایز کاملاً استاندارد هستند و معمولاً پاسخگوی تمامی نیازها در استفاده از این نوع پلمپ می باشند.

 

پلمپ پلاستیکی تسمه ای PS1-45

پلمپ پلاستیکی تسمه ای PS1-45

برای داشتن پلمپی ایمن و با کیفیت قیمت را ملاک قرار ندهید. پلمپ تسمه ای بعنوان پلمپ شناساگر باید از استانداردهای اولیه برخوردار باشد تا بتواند رسالت خود را بطور کامل انجام دهد. با حذف هرکدام از آیتم های مهم در تولید پلمپ تسمه ای قطعا می توان قیمت این پلمپ را تا حد قابل توجهی پایین آورد ولی آیا می توان اطمینان حاصل کرد که ایمنی پلمپ تحت تاثیر قرار نگرفته باشد؟

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 72 میانگین: 4.9]