پلمپ سیمی چرخشی (PS13)

پلمپ کنتور در واقع همان پلمپ های سیمی چرخشی هستند که به دلیل ماهیت فیزیکی و کاربرد عمده آن در صنعت آب و برق و گاز، به پلمپ کنتور هم معروف شده است. پلمپ سیمی چرخشی با نام مستعار پلمپ کنتور توانسته بخش بزرگی از دغدغه های مأموران کنترل کنتورهای آب و برق و گاز را کاهش دهد تا بتوانند از طریق قرائت شماره سریال درج شده روی پلمپ کنتور و مطابقت آن با چک لیست های مربوطه، اطمینان حاصل کنند که کنتور دستکاری نشده است.

پلمپ کنتورهای آب و برق و گاز

در واقع پلمپ کنتور به دلیل طراحی خاص و منحصر به فردش، به کاربر این امکان را می دهد که با رؤیت پلمپ از سالم بودن آن مطمئن شود. چراکه بدنه شیشه ای پلمپ که از جنس پلی کربنات و شفاف است باعث می شود شما به وضوح چرخش سیم در داخل بدنه پلمپ را ببینید و از کامل شدن عملیات پلمپ اطمینان حاصل کنید.

با وجود اینکه محل درج اطلاعات و شماره سریال پلمپ کنتور به نظر خیلی کوچک می رسد، ولی به قدری دقیق و زیبا طراحی شده است که قابلیت چاپ لوگو، نام و شماره سریال را به راحتی دارا می باشد.

مقاله مرتبط: همه چیز درباره پلمپ کنتور برق

پلمپ کنتور آب برق گاز

بهترین مزایای پلمپ کنتور

یکی دیگر از بهترین مزایای پلمپ کنتور این است که طول سیم آن بستگی به نیاز مشتری و طبق سفارش برش داده می شود. بنابراین محدودیتی برای سایز آن وجود ندارد. حتی در بعضی موارد بنا به درخواست مصرف کننده سیم بصورت رولی در کنار پلمپ فرستاده می شود که امکان استفاده پلمپ با طول سیم های مختلف وجود داشته باشد. پلمپ کنتور را می توان در رنگ های مختلف تولید کرد و با ایجاد تنوع در رنگ بندی آن تمایز ویژه ای در میان مشترکین مختلف یا حوزه های تحت پوشش ایجاد کرد.

در واقع قبل از پیدایش نسل جدید پلمپ امنیتی که شامل پلمپ کنتور هم می شود،حفاظت از کنتورها بوسیله پلمپ سیم و سرب انجام می شد و شماره مورد نظر هم از طریق انبرهای مخصوصی که ساخته میشد بصورت دستی حین عملیات پلمپ روی آن درج می شد.

این نوع از پلمپ براحتی و از مغازه های ابزار فروشی در اختیار همه قرار می گرفت و ساخت انبری که مشخصات را روی پلمپ حک می کرد هم به آسانی و با صرف هزینه کم ممکن بود که این امر موجب تخلف و دستکاری بر روی کنتور می شد و متاسفانه باعث ایجاد مشکلات عدیده ای در صنعت آب و برق و گاز شده بود.

امنیت بالا و صرفه جویی در زمان با پلمپ کنتور

پلمپ کنتور به دلیل طراحی کاملا اختصاصی و منحصر بفردش امکان هرگونه تخلف و دستکاری را از افراد سودجو سلب می کند و مامورین محترم ادارات برق و آب و گاز بدون دغدغه می توانند از سلامت فرآیند کاری خود اطمینان حاصل کنند. پلمپ کنتور با رگال های پنج تایی و شماره سریال های بهم پیوسته باعث افزایش سرعت و دقت شده و سهولت کاربرد آن می تواند موجب صرفه جویی در زمان شود.

استفاده از سیم و سرب در صنایعی مثل کنتورسازی ها با دامنه وسیع فعالیتشان باعث می شد هم سلامت کارمندان این صنایع و هم محیط زیست بصورت جدی در معرض خطر قرار گیرد چراکه سرب مضر است و براحتی قابل تجزیه شدن نمی باشد.

خرید پلمپ کنتور برق، آب و گاز

شرکت پایگان سیل ایرانیان، تولید کننده بهترین نوع پلمپ کنتور برق، پلمپ کنتور گاز و پلمپ کنتور آب است. برای استعلام قیمت و خرید پلمپ کنتور با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1278 میانگین: 4.9]