معرفی کامل پلمپ کانتینری 04

پلمپ کانتینری (bolt seal) که با نام های پلمپ فشنگی و پلمپ چکشی هم شناخته شده است، در زمرۀ پلمپ ­­­های با امنیت بالا قرار می گیرد که به دلیل ساختار منحصر به فرد و متریال به کار برده شده در آن، در صنعت حمل و نقل جایگاه ویژه ای دارد. پلمپ کانتینری در دایره پلمپ های امنیتی، تنها پلمپی است که فقط یک کاربرد مشخص دارد و آن هم پلمپ کردن درب کانتینر است. این پلمپ به دلیل ماهیت فیزیکی که برای آن تعریف شده است، سایز از پیش تعیین شده ای دارد که به هیچ عنوان قابل تغییر نمی باشد. در واقع پلمپ کانتینری را نمی توان بر اساس نیاز مصرف کننده در سایزهای مختلف تولید کرد.

معرفی کامل پلمپ های کانتینری

روی بدنه پلمپ کانتینری قسمتی جهت درج شماره سریال و نام شرکت ها تعبیه شده است. شماره سریال درخواستی شما روی هر دو قسمت نری و مادگی پلمپ قابل چاپ است و هنگامی که قسمت نری و مادگی از هم جدا می شوند، شماره سریال هر دو قسمت یکسان و قابل تطابق دادن خواهد بود که این موضوع انجام هرگونه تخلف را غیر ممکن می سازد.

مواد به کار برده شده در پلمپ‌های کانتینری

معرفی کامل پلمپ کانتینری

مواد به کار برده شده در پلمپ های کانتینری شامل بدنه مادگی از جنس پلاستیک ABS و آلومینیوم گرد تراش خورده با قفل دو پا از جنس فولاد فنری، و بدنه نری از جنس فولاد گرد 7/0 میلیمتر تراش خورده با قسمت انتهایی فورج شده بصورت آبکاری با روکش گالوانیزه و بدنه پلاستیک ABS می باشد و اتصال نری و مادگی به یکدیگر نیز از جنس ABS می باشد.

پلمپ کانتینری پس از انجام پلمپ به هیچ عنوان قابل چرخیدن نمی باشد و ثابت است. پلمپ کانتینری به راحتی قابل باز شدن نمی باشد و در صورتی که عملیات پلمپ کردن به پایان رسیده باشد، بوسیله قیچی آهن­بر آن را می شکنند، بنابراین هرگونه تلاشی برای دستکاری یا تخلف روی پلمپ کانتینری به راحتی قابل تشخیص می باشد. چراکه در مقابل اعمال هرگونه نیرو بسیار مقاوم است. در واقع پلمپ‌های کانتینری بهترین گزینه برای پلمپ کردن محموله های با ارزش بالا هستند که امنیتی عالی برای فضاهای حساس را فراهم می کنند.

پلمپ های کانتینری در صنعت حمل و نقل

پلمپ های کانتینری در صنعت حمل و نقل

پلمپ های کانتینری قابل تولید در رنگ های سفید، زرد، آبی و قرمز می باشند که در دسته بندی های مناسب قابل ارائه هستند.

در صنعت حمل و نقل و بخصوص حمل و نقل دریایی که کانتینرها از طریق کشتی ها جابجا می شوند و معمولاً حامل اقلام مهم و گران قیمتی می باشند، پلمپ های کانتینری بیشترین کاربرد را دارند.

پلمپ کانتینری تولید شده در شرکت پایگان سیل ایرانیان طبق تکنولوژی روز دنیا ساخته شده است و از موادی با بالاترین کیفیت ممکن تولید می شود. اهمیت پلمپ کانتینر برای مشتریان خاص این صنعت به قدری بالاست که خراب یا ناقص بودن حتی یک پلمپ میتواند خسارات جبران ناپذیری به بار آورد.بنابراین ما در تولید پلمپ های کانتینری متوجه رسالت خود هستیم و کنترل مرحله به مرحله و صد در صدی در کلیه فرآیند تولید این پلمپ را در دستور کار خود قرار داده ایم.

ایمن ترین پلمپ کانتینری را در رنگ های متنوع با بهترین کیفیت چاپ و بسته بندی و مناسبترین قیمت از میان محصولات تولیدی شرکت پایگان سیل ایرانیان بجویید.

 
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 807 میانگین: 5]