کاربرد پلمپ های پلاستیکی

پلمپ های پلاستیکی در میان انواع پلمپ های امنیتی از تنوع بیشتری برخوردار هستند. به همین دلیل می توان گفت تقریباً در همۀ صنایع می توان کاربردی برای پلمپ های پلاستیکی پیدا کرد. پلمپ های پلاستیکی به دلیل قیمت مناسب تری که نسبت به پلمپ های سیم بکسلی، پلمپ های چرخشی و یا پلمپ های کانتینری دارند، معمولاً بیشتر مورد توجه قرار می گیرند. فضای نسبتاً بزرگتر پلاک پلمپ های پلاستیکی، امکان درج مشخصات و شماره سریال ها را به شکل واضح تری فراهم می کند و روی این پلمپ ها به دلیل ماهیت فیزیکی و نوع مواد به کار برده شده برای تولید آنها، میتوان از هر دو نوع چاپ هات استمپ و چاپ لیزر استفاده کرد. که البته پیشنهاد ما به شما چاپ هات استمپ می باشد. چراکه به دلیل یونیک بودن، غیر قابل تخلف است و نسبت به چاپ لیزر وضوح بیشتری حتی در نور کم دارد. تنوع رنگ در پلمپ های پلاستیکی نسبت به سایر پلمپ ها راحت تر و کم هزینه تر می باشد و شما می توانید با سفارش پلمپ در رنگ های مختلف، تمایز لازم را در فرآیند کار خود ایجاد نمایید.

پلمپ های پلاستیکی در صنعت حمل و نقل

پلمپ های پلاستیکی در صنعت حمل و نقل و پست

پلمپ های پلاستیکی

پلمپ های پلاستیکی در صنعت حمل و نقل که خود شامل حمل زمینی، حمل دریایی و حمل هوایی می شود، بعنوان یکی از مهمترین ابزارهای امنیتی مورد استفاده قرار می گیرند. یونیک بودن شماره سریال درج شده روی هر پلمپ پلاستیکی، این اطمینان را به شما می دهد که با صرف کمترین هزینه ممکن، محموله ارسالی شما کاملاً دست نخورده به مقصد رسیده است. چرا که هرگونه تلاشی برای باز کردن پلمپ های پلاستیکی، موجب تغییر حالت در بدنه پلاستیکی، درپوش و حتی خار پلمپ می گردد. پیشنهاد ما به شما برای استفاده از پلمپ های پلاستیکی در صنعت حمل و نقل، استفاده از پلمپ های پلاستیکی هستند که مغزی قفل فولادی و قدرت کشش بالاتری دارند.

پلمپ درب انبارها و اتاق های قرنطینه

پلمپ درب انبارها و اتاق های قرنطینه

پلمپ درب انبارها و اتاق های قرنطینه

یکی دیگر از پر کاربردترین مصارف پلمپ های پلاستیکی، پلمپ درب انبارها و اتاق های قرنطینه است. انبار قطعاً یکی از کلیدی ترین بخش ها در محیط های صنعتی و تولیدی است که کارفرما برای ایجاد امنیت آن حاضر است هرگونه هزینه ای را بپردازد. پلمپ های پلاستیکی یکی از کم هزینه ترین و در عین حال ایمن ترین روش موجود برای حفاظت از اموال و انبار شماست. تمامی انواع پلمپ های پلاستیکی (با قفل پلاستیکی یا با قفل فولادی) اعم از پلمپ تسمه ای، پلمپ دم موشی و پلمپ دانه تسبیحی، همه و همه مناسب درب انبارها و اتاق های قرنطینه هستند و شما با خیالی آسوده می توانید از سرمایه خود در انبار بوسیله پلمپ های پلاستیکی محافظت کنید. تانکر های حمل مواد غذایی، حمل شیر، حمل مواد سوختی، تریلرها، کانتینرها، ماشین های حمل سردخانه ای، بونکرهای سیمان، ماشین های حمل اسکانس و اوراق بهادار، همه قابلیت پلمپ شدن با پلمپ های پلاستیکی را دارند.

بهترین تعریف برای کاربرد پلمپ های پلاستیکی نزد شماست. با بررسی انواع نمونه های پلمپ پلاستیکی تولید شده در شرکت پایگان سیل ایرانیان و استفاده بهینه از آنها در موارد مختلف می توانیم کاربرد های جدیدی برای آنها تعریف کنیم و ما پذیرای هرگونه پیشنهاد و انتقاد شما در جهت بالابردن کارایی پلمپ های خود هستیم.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 812 میانگین: 5]