هولوگرام امنیتی

هولوگرام ها علائم تصویری دو بعدی یا سه بعدی هستند که بوسیله لیزر، نام یا لوگوی شرکت ها در لایه های دو بعدی یا سه بعدی ایجاد می شود و یک روش مطمئن برای ضمانت اصالت محصول و یونیک بودن آن تا رسیدن به مصرف کننده نهایی محسوب می شود. به این ترتیب که هنگام تحویل کالا با دیدن هولوگرام و اطمینان از سالم بودن آن، می توان مطمئن شد که محصول دست نخورده باقی مانده است.

هولوگرام ها یا برچسب امنیتی هولوگرام بخاطر طیف هفت رنگی که دارند، علاوه بر ایجاد امنیت و اصالت برای محصولات شما، ظاهر زیبا و منحصر به فردی را ایجاد می کنند که به همین دلیل بسیار مورد استقبال همگان قرار می گیرند.

دسته بندی هولوگرام امنیتی یا لیبل پلمپ

هولوگرام های امنیتی یا لیبل پلمپ به دو دسته قابل تفکیک هستند:

  • هولوگرام های سه بعدی عمومی
  • هولوگرام های سه بعدی اختصاصی

هولوگرام های سه بعدی عمومی و سه بعدی اختصاصی از لحاظ نوع کاغذ و میزان اثرگذاری با هم تفاوتی ندارند و تفاوت آنها در نوع چاپ آنها می باشد.

چاپ هولوگرام سه بعدی اختصاصی

چاپ هولوگرام سه بعدی اختصاصی با لیزر انجام می شود که به مراتب ظریف تر و شکیل تر می باشد ولی چاپ هولوگرام سه بعدی عمومی با کلیشه انجام می گیرد که در واقع عمل چاپ توسط یک کلیشه آهنی صورت می پذیرد و برای چاپ هولوگرام های اختصاصی ما نیاز به مجوزهای ثبت شرکت شما و مجوز فعالیت شما داریم که با ارائه آنها به مراجع ذیربط، مجوزهای لازم را برای چاپ هولوگرام اخذ کنیم، درحالیکه برای چاپ هولوگرام عمومی، نامه رسمی در سربرگ شرکت مربوطه هم برای ادامه کار کفایت می کند.

هولوگرام های امنیتی یا برچسب پلمپ بعد از مخدوش شدن، عبارت Void یا باطل شد Cancelled را ظاهر می کند و یا طرح درج شده روی هولوگرام، بر روی زمینه باقی می ماند و از هولوگرام یک نایلون به جا می ماند که اصطلاحاً به آن Tamper گفته می شود.

تمامی هولوگرام ها قابلیت چاپ نام، لوگو و شماره سریال را دارا هستند که با درج شماره سریال، قابلیت ردیابی محصولات شما بیشتر می شود.

هولوگرام ها قابلیت جابجایی و انتقال از کالایی به کالای دیگر را ندارند. چراکه به محض دستکاری، پیغام مربوطه ظاهر می شود. این هولوگرام ها معمولاً روی سطوح مختلف قابل نصب هستند و یکی از بهترین ویژگی های آنها این است که در سایزهای مختلف قابل تولید می باشند.

هولوگرام امنیتی

لیبل های گچی یا تخریب شونده

از دیگر برچسب های امنیتی که شاید بتوان آنها را نیز در دسته هولوگرام ها گنجاند لیبل های گچی یا تخریب شونده هستند که به هیچ عنوان از روی سطح بلند نمی شوند و در صورت دستکاری فقط خرد و تکه تکه می شوند.

با ایجاد طیف هفت رنگ بر روی لیبل های خرد شونده، ظاهر آنها شبیه ظاهر هولوگرام می شود و می تواند جلوه ویژه ای به محصول شما دهد و معمولا برای مواردی استفاده می شود که قرار است این لیبل به مدت طولانی بر روی محصول باقی بماند. این لیبل ها نیز قابلیت چاپ اطلاعات درخواستی شما را دارا می باشند.

قیمت هولوگرام امنیتی، خرید هولوگرام امنیتی

برای اطلاع از قیمت هولوگرام امنیتی  و خرید برچسب پلمپ شما باید تیراژ، سایز و نوع هولوگرام و اطلاعاتی که نیاز به چاپ آن بر روی هولوگرام دارید را در اختیار ما قرار دهید تا با بررسی دقیق بتوانیم بهترین قیمت برچسب هولوگرام را برآورد و اعلام نماییم.

 
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 829 میانگین: 5]